Vă rugăm citiţi cu atenţie informaţiile despre cumpărare. Dacă mai aveţi întrebări, citiţi şi  „Întrebări frecvente”

Înregistrarea

În magazin pot cumpăra atât utilizatorii înregistraţi, cât şi neînregistraţi. Dacă sunteţi un client fidel, sau vreţi să cumpăraţi regulat, este mai avantajos să înregistraţi. Dacă înregisraţi, datele Dumneavoastra va fi memorată automat şi nu va fi nevoie să o completaţi la fiecare comandă. Utilizatorul înregistraţ şi Logat, numai produsele trebuie să selectează, deci, cumpărarea devine mai uşor şi mai rapid! Bineînţeles, utilizatori neînregistraţi pot cumpăra şi ei prin completarea datelor personale.

Selectarea produselor

Produsele sunt sortate pe categorii. Folosind meniul din stanga „Categorii”, navigati prin categoriile de produse. Dacă nu ştiţi ce căutaţi, aveţi două opţiuni de căutare. Prima este „Căutare” rapidă, care este în colţul din dreapta sus. Aici se poate căuta după denumirea produsului, cod produs, producător, marca. Cealaltă este „Cautare detaliată”  în partea dreaptă a ecranului. Aici se poate sorta după

  1.       Cui oferim
  2.       Preţ
  3.       Producători
  4.       Vârsta
  5.       Brand
  6.       Personaj

Criteriile de căutare pot fi combinate, în acest caz, rezultatul va fi aceea care îndeplineşte pe toate condiţiile.

Cadrul produselor sunt de diferite culori, albastru - recomandate pentru băieţi, roz - pentru fetiţe şi verde - pentru fete şi băieţi.

Preţurile sunt cu TVA, fotografiile sunt orientative, rareori diferă de imaginea reală a produsului!

Comandarea produselor

Produsele se poate comanda oricând cu apăsarea iconului „Trimite Comanda” de pe lângă Coş, sau cu apăsarea pe butonul „Trimite Comanda” în coşul mini sau în „ Produse în coş”. În partea de sus a paginii vedeţi produsele alese, cantitatea, preţul şi valoarea acestora. Aici se poate modifica cantitatea produselor cu corectarea cantităţii, apoi apăsarea pe butonul „Modifică”, sau ştergerea unei sau mai multe produse cu selectarea produselor de şters, apoi apăsarea pe butonul „Şterge”. La urmă apăsaţi  pe butonul „Actualizaţi coşul” Puteti continua cumparaturile prin apasarea butonului “continuati cumparaturile” (in acest caz produsul sau produsele alese initial raman in cos) sau puteti incheia comanda apasand pe butonul„Comandati acum” Procesul de plasare a comenzii se desfăşoară prin completarea datelor Dumneavoastră: Nume, numărul de telefon, adresa de email (pe email veţi primi confirmarea comenzii), adresa de facturare, adresa de livrare (dacă este diferită), numele persoanei de contact (destinatar) Vă rugăm completaţi toate datele marcat cu *. Dacă sunteţi un utilizator înregistrat, şi sunteţi logat, datele Dumneavoastră va fi afişat automat, pe care se poate modifica cu apăsarea butonului „Modificare” În cazul în care nu sunteţi înregistrat pe site, dar vreţi să înregistraţi, apăsaţi pe butonul „Înregistrare” din partea de sus al ecranului şi completaţi datele Dvs.  Dacă nu sunteţi înregistrat, şi nici nu vreţi să înregistraţi, completaţi datele Dumneavoastră. Dacă aţi verificat toate datele şi sunt corecte, apăsaţi pe butonul „Trimite Comanda”

Dupa finalizarea comenzii veti primi automat un e-mail de confirmare cu numarul comenzii, la adresa mentionata de Dvs.

Informaţii despre livrare

Livrarea se face prin serviciul de curierat rapid.

Partenerul nostru este DPD Romania.  Informatii detaliate despre partenerul nostru si despre livrarea  comenzilor puteti citi  pe site-ul: http://www.dpd.com/ro

Livrarea produselor in tara se face prin serviciul de curierat rapid DPD in 3-5 zile lucratoare intre orele 08,00-20,00, din momentul confirmarii comenzii .

Nu se fac livrari simbata si duminica.

Comenzile in afara teritoriului Romaniei nu se poate face  online, va rugam contactati serviciul clienti pentru informatii detaliate.

Pentru partenerul nostru trebuie eliberat datele de livrare, precum şi detaliile de contact telefonic. Angajatul serviciului de curierat, în cazul în care la adresa de livrare specificată nu poate livra pachetul, va telefona, în scopul de a stabili data si timpul potrivit pentru dumneavoastra.

Taxa de transport este 35 lei cu plata la livrare in intreaga tara, pentru un pachet - ceea ce înseamnă ca pachetul poate sa contina mai multe jucarii. Astfel este mai convenabila daca comandati odata mai multe produse. 

Daca valoarea comenzii depaseste 700 lei, livrarea produselor este gratuit, costul livrarii va fi platit de firma noastra.

 

PLATA

Toate preturile afisate in magazinul jucariishop.ro sunt cu TVA si nu includ taxa de transport.

Valoarea comenzii se achita la agentul DPD in momentul in care primiti produsele. La primire, asigurati-va ca ambalajul este intact! In caz contrar va rugam spuneti agentului de curierat si sa  adresati si noua!

 

REDUCERI

Daca valoarea comenzii depaseste 700 lei, livrarea produselor este gratuit, costul livrarii va fi platit de firma noastră.

GARANŢIA PRODUSELOR

Produsul defect, sau deteriorat în timpul transportului vor fi înlocuite gratuit. În cazul în care nu putem schimba produsul, se va rambursa preţul de achiziţie. La solicitarea garantiei este necesară prezentarea produsului defect  în ambalaj original, şi factura fiscala. În cazul în care produsele ajung la firma noastră neinsoţite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără i se soluţiona garanţia. Pentru evitarea neplăcerilor, vă rugăm, la primire, asiguraţi-vă că ambalajul este intact! În caz contrar vă rugăm spuneţi agentului de curierat şi să  adresaţi şi nouă!

Nu fac obiectul garantiei produsele utilizate în condiţii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatura şi presiune, şocuri mecanice, utilizarea produselor în condiţii de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice etc.; produsele care prezintă defecte fizice - lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau pleşnite etc; setări şi instalări incorecte, prize fără înpământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcţionării echipamentelor etc.

În cazul în care produsul comandat nu-ţi place pentru Dumneavoastră, prezintă defecte de fabricaţie sau nu corespunde prezentării de pe site-ul nostru , puteti solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 10 zile lucrătoare din momentul în care l-aţi primit. Costul de transport al produsului, (atât de livrare cât şi de retur), va fi suportat de către client. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Renunţarea la cumpărare

Consumatorul are dreptul să renuntă la cumpărare în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunţării contractului de către consumator. Returnarea banilor se poate efectua în următoarele condiţii: Produsele cumpărate pot fi returnate doar în ambalajul original, fără a fi deteriorate, în termen de 10 zile de la primire. Costul de transport al produsului, atât de livrare cât şi de retur, va fi suportat de către client. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte (inclusiv ambalajul) şi nu prezintă semne de uzură. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca si nou, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără i se soluţiona răscumpărarea. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.

Renunţarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz..