Vă rugăm citiţi cu atenţie informaţiile despre cumpărare. Dacă mai aveţi întrebări, citiţi şi  „Întrebări frecvente”

Înregistrarea

Din magazin pot cumpăra atât utilizatorii înregistraţi, cât şi cei neînregistraţi. Dacă sunteţi un client fidel, sau vreţi să cumpăraţi regulat, este mai avantajos să vă înregistraţi. Dacă vă înregistraţi, datele Dumneavoastră vor fi memorate automat şi nu va fi nevoie să le completaţi la fiecare comandă. Utilizatorul înregistrat şi Logat va trebui să selecteze doar produsele, procesul de cumpărare devenind mai uşor şi mai rapid! Bineînţeles, utilizatorii neînregistraţi pot cumpăra şi ei prin completarea datelor personale.

Selectarea produselor

Produsele sunt sortate pe categorii. Folosind meniul din stanga, „Categorii”, navigaţi prin categoriile de produse. Dacă nu ştiţi ce căutaţi, aveţi două opţiuni de căutare. Prima este „Căutare rapidă”, aflată în colţul din dreapta sus. Aici se poate căuta după denumirea produsului, cod produs, producător, marcă. Cea de a doua opţiune este „Cautare detaliată”, aflată în partea dreaptă a ecranului. Aici se poate sorta după

  1.       Cui oferim
  2.       Preţ
  3.       Producători
  4.       Vârstă
  5.       Brand
  6.       Personaj

Criteriile de căutare pot fi combinate, în acest caz rezultatul fiind acela care îndeplineşte toate condiţiile.

Cadrele produselor sunt de diferite culori: albastru - recomandate pentru băieţi, roz - pentru fetiţe şi verde - pentru fete şi băieţi.

Preţurile sunt cu TVA, fotografiile sunt orientative, rareori diferă de imaginea reală a produsului!

Comandarea produselor

Produsele se pot comanda oricând prin apăsarea butonului „Trimite Comanda” de lângă Coş, sau prin apăsarea pe butonul „Trimite Comanda” în coşul mini sau în „Produse în coş”. În partea de sus a paginii puteţi vedea produsele alese, cantitatea, preţul şi valoarea acestora. Aici se poate modifica cantitatea produselor prin corectarea cantităţii şi apoi apăsarea pe butonul „Modifică”, sau ştergerea uneia sau mai multor produse prin selectarea produselor de şters, apoi apăsarea pe butonul „Şterge”. La final apăsaţi  pe butonul „Actualizaţi coşul”. Puteţi continua cumpărăturile prin apasarea butonului “Continuaţi cumpărăturile” (în acest caz, produsul sau produsele alese iniţial rămân în coş) sau puteţi încheia comanda apăsând pe butonul „Comandaţi acum”. Procesul de plasare aş comenzii se desfăşoară prin completarea datelor Dumneavoastră: nume, număr de telefon, adresa de email (pe email veţi primi confirmarea comenzii), adresa de facturare, adresa de livrare (dacă este diferită), numele persoanei de contact (destinatar). Vă rugăm completaţi toate datele marcate cu *. Dacă sunteţi un utilizator înregistrat şi sunteţi logat, datele Dumneavoastră vor fi afişate automat, dar se pot modifica prin apăsarea butonului „Modificare”. În cazul în care nu sunteţi înregistrat pe site, dar vreţi să vă înregistraţi, apăsaţi pe butonul „Înregistrare” din partea de sus a ecranului şi completaţi datele Dumneavoastră. Dacă nu sunteţi înregistrat şi nici nu vreţi să vă înregistraţi, completaţi datele Dumneavoastră. Dacă aţi verificat toate datele şi sunt corecte, apăsaţi pe butonul „Trimite Comanda”.

Dupa finalizarea comenzii veţi primi automat un e-mail de confirmare cu numarul comenzii, la adresa menţionată de Dumneavoastră.

Informaţii despre livrare

Livrarea se face prin serviciul de curierat rapid.

Partenerul nostru este DPD Romania.  Informaţii detaliate despre partenerul nostru si despre livrarea  comenzilor puteti citi pe site-ul: http://www.dpd.com/ro

Livrarea produselor în ţară se face prin serviciul de curierat rapid DPD în 3-5 zile lucratoare, între orele 08.00-20.00, din momentul confirmării comenzii.

Nu se fac livrari Sâmbăta şi Duminica.

Comenzile în afara teritoriului României nu se pot face online, vă rugăm să contactaţi Serviciul Clienţi pentru informaţii detaliate.

Pentru partenerul nostru trebuie furnizate datele de livrare, precum şi un număr de telefon valabil. Angajatul serviciului de curierat, în cazul în care la adresa de livrare specificată nu poate livra pachetul, va telefona, în scopul de a stabili data si timpul potrivit pentru Dumneavoastra.

Taxa de transport este 35 RON, cu plata la livrare în întreaga ţară, pentru un colet - ceea ce înseamnă că pachetul poate să conţina mai multe jucării. Astfel, este mai convenabil daca puteţi comanda o dată mai multe produse. 

Dacă valoarea comenzii depaşeşte 700 RON, livrarea produselor este gratuită, costul livrarii fiind suportat de către firma noastră.

 

PLATA

Toate preţurile afişate în magazinul jucariishop.ro sunt cu TVA şi nu includ taxa de transport.

Valoarea comenzii se achită la agentul DPD în momentul in care primiţi produsele. La primire, asigurati-va că ambalajul este intact! În caz contrar, vă rugăm să spuneţi agentului de curierat si sa vă adresaţi şi nouă!

 

REDUCERI

Dacă valoarea comenzii depaşeşte 700 RON, livrarea produselor este gratuită, costul livrarii fiind suportat de către firma noastră.

GARANŢIA PRODUSELOR

Produsul defect sau deteriorat în timpul transportului vor fi înlocuite gratuit. În cazul în care nu putem schimba produsul, se va rambursa preţul de achiziţie. La solicitarea garanţiei este necesară prezentarea produsului defect în ambalaj original şi factura fiscală. În cazul în care produsele ajung la firma noastră neinsoţite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluţiona garanţia. Pentru evitarea neplăcerilor, vă rugăm, la primire, asiguraţi-vă că ambalajul este intact! În caz contrar vă rugăm spuneţi agentului de curierat şi să vă adresaţi şi nouă!

Nu fac obiectul garanţiei produsele utilizate în condiţii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatura şi presiune, şocuri mecanice, utilizarea produselor în condiţii de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice etc.; produsele care prezintă defecte fizice - lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau pleşnite etc; setări şi instalări incorecte, prize fără înpământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcţionării echipamentelor etc.

Pentru produsele vândute de către firma noastră, oferim garanţie în condiţiile stabilite prin Codul Civil. Astfel, 8 zile pentru comenzile până 150 Lei, 15 zile pentru comenzile între 150-300 Lei, şi 6 luni peste 300 Lei Dacă perioada de garanţie diferăde acesta, va fi manţionată în produsul sau în documente însoţitoare. În cazul în care produsul comandat nu este convenabil pentru Dumneavoastră, prezintă defecte de fabricaţie sau nu corespunde prezentării de pe site-ul nostru, puteti solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 10 zile lucrătoare din momentul în care l-aţi primit. Costul de transport al produsului (atât de livrare cât şi de retur) va fi suportat de către client. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Renunţarea la cumpărare

Consumatorul are dreptul să renunţe la cumpărare în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunţării contractului de către consumator. Returnarea banilor se poate efectua în următoarele condiţii: Produsele cumpărate pot fi returnate doar în ambalajul original, fără a fi deteriorate, în termen de 10 zile de la primire. Costul de transport al produsului, atât de livrare cât şi de retur, va fi suportat de către client. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte (inclusiv ambalajul) şi nu prezintă semne de uzură. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca si nou, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără i se soluţiona răscumpărarea. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.

Renunţarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.